حسن اسدزاده هرائی
آخرین بهروزرسانی: ۰۴ مهر ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی: دکتری روانشناسی تربیتی
رتبه علمی: استاد تمام
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
روانشناسی تربیتی |
|
فعالیتها
-
تاثیر اموزش مهارت های تن اگاهی بر روی تصور کودک از جسم و روان خود ۱۹۸
-استاد راهنما
-
تایید محرک های نشانه ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت ، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
پیش بینی دل زدگی تحصیلی بر اساس ناگویی خلقی و سبک زندگی با میانجیگری خوشبینی علمی مدرسھ
-استاد راهنما
-
تبیین میزان رابطه اضطراب تحصیلی با عوامل روان شناختی ، آموزشگاهی و اجتماعی - فرهنگی دانش آموزان دختر پایه هفتم مدارس استعداد درخشان شهر کرمان
-استاد راهنما
-
پیش بینی انگیزه انجام کار بر اساس عوامل فردی ، خانوادگی و اجتماعی در کودکان پیش دبستانی شھرستان ایذه
-استاد راهنما
-
پیش بینی خود بازداری، مثبت اندیشی و سازگاری روان شناختی بر اساس مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره دوم متوسطه منطقه دو شهر تهران
-استاد راهنما
-
پیش بینی موفقیت در کار گروهی مبتنی بر الگوی پنج بعدی لنچیونی بر اساس هوش هیجانی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم منطقه ۲ شهر تهران
-استاد راهنما
-
تبیین شادکامی بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش واسطه گری تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان دوره دوم ابتدایی منطقه ۱۱ شهر تهران
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبارسنجی بسته آموزشی عمل اخلاقی براساس نظریه بلازی و تعیین اثربخشی آن در خودتعیین گری (SDT)، مسولیت پذیری و رفتار مدنی- تحصیلی دانشجویان
-استاد راهنما
-
نقش تحول مثبت نوجوانی در خود ازنده ساز انضباطی و کیفیت زندگی تحصیلی دانش اموزان متویطه دورم شهر کرج
-استاد راهنما
-
پیش بینی سر زندگی تحصیلی و شایستگی تحصیلی
-استاد راهنما
-
تبیین انعطاف پذیری روان شناختی بر اساس سبک شناختی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تاب آوری تحصیلی طبق رویکرد یکپارچه توحیدی و مقایسه اثربخشی آن با آموزش ذهن آگاهی برخود تنظیمی یادگیری، عملکرد تحصیلی و هیجان های پیشرفت دانش آموزان دوره دوم متوسطه
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی چشم انداز زمان و تاثیر آن بر خودمحافظتی و خودشناسی انسجامی در دانش آموزان غربت شهر تهران
-استاد راهنما
-
پیش بینی شدت لکنت زبان براساس همجوشی شناختی ، انعطاف پذیری شناختی ،تنظیم هیجان شناختی وسرمایه روانشناختی
-استاد راهنما
-
رفتاری ، عاطفی و شناختی )و تجربه غرقگی بر اساس کمال گرایی ( مثبت و منفی ) دانش اموزان دوره ابتدایی"
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار سنجی بسته آموزشی توانمند سازی شناختی-هیجانی و بررسی اثربخشی آن بر توانایی فضایی بازداری پاسخ، حافظه کاری و بازشناسی هیجانی در دانشآموزان دختر پایه ششم دبستان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مهارت های اجتماعی مبتنی بر نمایش عروسکی و مقایسه اثربخشی آن با برنامه آموزش مهارت های اجتماعی والکر بر مشکلات رفتاری، حل مسئله اجتماعی و سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی
-استاد راهنما
-
تعیین میزان اثر بخشی بازی اتاق فرار بربهبود شاخص های تعاملات بی فردی دانشجویان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزش سرمایه روانشناختی و مقایسه اثربخشی آن بر آموزش مهارت های ذهن آگاهی بر خودتنظیمی هیجانی، شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی در کودکان با اختلال اضطراب
-استاد راهنما
-
پیش بینی انگیزش پیشرفت، خودتعیین گری مذهبی و صمیمیت اجتماعی بر اساس سبک های هویت
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی تربیت جنسی بر اساس رویکرد تحولی و تاثیر آن بر خود مراقبتی و پذیرش خود در دانش آموزان دبیرستان
-استاد راهنما
-
پیش بینی تاب اوری تحصیلی با میانجی گیری جهت گیری انگیزش بر اساس خودکارامدی تحصیلی و تحصیلی و حمایت اجتماعی خانواده
-استاد راهنما
-
مقایسه اثر بخشی بسته اموزشی فلسفه برای کودکان (P۴c)و اموزش مبتنی بر رابطه والد- کودک (CPRT) بر خود مهارگری و خلاقیت اجتماعی کودکان پیش دبستانی
-استاد راهنما
-
تدوین و آزمون نرم افزار هندسه ی پویا مبتنی بر مهارت های فضایی و مقایسه اثربخشی آن با اوریگامی و تانگرام بر تجشم فضایی و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان رودهن
-استاد راهنما
-
مقایسه الگوی اسکن متن روی خط داروبدون خط بااستفاده ازردیاب چشم
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مدل طرحواره ای در حوزه خودگردانی و عملکرد مختل و بررسی اثربخشی آن بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول استان تهران سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱
-استاد راهنما
-
تبیین خود نظم دهی تحصیلی بر اساس هدف گزنینی
-استاد راهنما
-
تبیین خودکارآمدی تحصیلی بر اساس سبک های فرزندپروری والدین و سبک های یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی شهر خرم آباد
-استاد راهنما
-
پیش بینی تاب اوری تحصیلی دانش اموزان با میانجی گری جهت گیری انگیزشی بر اساس خود ادراکی و حمایت اجتماعی ادراک شده
-استاد راهنما
-
طراحی واعتبار یابی بسته توانبخشی شناختی مبتنی برنظریه غفلت از هدف دانکن وارزیابی اثر بخشی آن بر توجه پایدار، حل مسئله و خود تنظیمی هیجانی دانش آموزان نوجوان با نقص توجه و بیش فعالی
-استاد راهنما
-
اثر آموزش مبتنی بر بازی وار سازی بر اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری معنای تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم شهر تهران
-استاد راهنما
-
مقایسه شیوع و شدت افسردگی بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی شهرستان همدان
-استاد راهنما
-
ساخت و اعتباریابی اپلیکیشن چند رسانه ای هانا و اثربخشی آن در تقویت مهارت های ارتباطی کودکان پیش دبستان
-استاد راهنما
-
آموزش تفکرانتقادی به روش بازی وار سازی و تأثیر آن بر مهارت های تفکر انتقادی، مسئولیت پذیری و باور های اسنادی انگیزش دانش آموزان پایه ی پنجم ابتدایی شهر قزوین
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر بازی وارسازی برنگرش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان قزوین در درس ریاضی
-استاد راهنما
-
ندوین بسته انگیزش تحصیلی مبتنی بر نظریه خود تعیین گری و بررسی اثر بخشی آن بر جهت گیری هدف، مسیولیت پذیری و خود کارآمدی دانش آموزان متوسطه دوم با عملکرد تحصیلی پایین
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی ارتقای بهزیستی روانشناختی مبتنی بر رویکرد ذهن آگاهی و اثربخشی آن بر خودشناسی انسجامی، تنظیم هیجان، خود نظم دهی تحصیلی و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
پیش بینی تجربه غرقگی براساس عاطفه اموزشگاهی و انگیزش تحصیلی حالتی در دانش اموزان دوره متوسطه
-استاد راهنما
-
مدل یابی معادلات ساختاری پیش بینی تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی، وجدانی بودن وسبک شناختی با میانجیگری جهت گیری هدف و کنترل شناختی در دانشجویان
-استاد راهنما
-
اثربخشی مداخله روانشناختی شناخت محور بر رضایت شغلی ، مسئولیت پذیری و خودکارآمدی حرفه ای زنان شاغل
-استاد راهنما
-
پیش بینی هیجانهای تحصیلی ریاضی بر اساس ادارک از انتظارات معلم اشتیاق تحصیلی و تعامل معلم شاگرد در دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
-استاد راهنما
-
دلالت های تربیتی انسان شناسی قرآنی بر تعلیم و تربیت رده سنی ۷ - ۱۴ سال
-استاد مشاور
-
تبیین انگیزش تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی ، نگرش نسبت به مدرسه ، مهارت های ارتباطی و راهبردهای خود تنظیمی در دانش آموزان
-استاد مشاور
-
پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی ، اهمالکاری و هویت تحصیلی دانش آموزان
-استاد مشاور
-
رابطه ذهن آگاهی با تاب آوری و تنظیم هیجانی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته ی آموزشی ذهنیت پویا و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش، سرسختی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دختر
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد برای دانش آموزان مقطع متوسطه و تعیین میزان اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی، هیجان های تحصیلی و باورهای خود کارآمدی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی توانمندسازی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی مغز و ارزیابی اثربخشی آن بر نیمرخ مهارت های عصب روانشناختی، شایستگی تحصیلی و همدلی شناختی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت پایه ششم ابتدایی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی آموزش ذهن آگاهی بر جهت گیری زندگی و شاد زیستی معلمان دارای ۴ سال سابقه
-استاد مشاور
-
پیش بینی اعتیاد به فضای مجاری مبتنی بر اضطراب و احساس تنهایی حاصل از قرنطینگی خانگی و سبک های فرزند پروری
-استاد مشاور
-
تدوین مدل پیش بینی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی براساس ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری با میانجیگیری
-استاد مشاور
-
رابطه بین کیفیت خواب وعاطفه منفی باحجم ماده خاکستری مغز وناحیه امیگدال در دانشجویان پسرودختر
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی راهبرد شناختی تنظیم هیجان مبتنی بر نظریه ذهن آگاهی و بررسی اثربخشی آن بر رفتار جامعه پسند و شادکامی دانش آموزان پسر روزانه علوم انسانی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته ی آموزشی تسهیل فرایند کسب هویت موفق و اثر بخشی آن بر رشد اخلاقی ، رشد اجتماعی و مدیریت هیجانی نوجوانان شهرستان یزد
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار یابی بسته آموزشی حل مساله اجتماعی مبتنی بر داستان های کلیله و دمنه بر اساس اصول یادگیری مغز محور و تاثیر آن بر شناخت اجتماعی ، انعطاف پذیری شناختی و فراشناخت دانش آموزان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی خرد ورزی و تعیین اثر بخشی آن بر بهزیستی روانشناختی، هوش معنوی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان
-استاد مشاور
-
اثربخشی بازی درمانی بر رشد اجتماعی و عزت نفس کودکان پیش دبستانی
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته ی آموزشی تاب آوری مبتنی بر قرآن و اثربخشی آن بر هویت موفق و هوش اخلاقی و خرد ورزی نوجوانان متوسطه
-استاد مشاور
-
پیش بینی انگیزش تحصیلی بر اساس فراشناخت ، ذهن آگاهی و اهداف پیشرفت در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان فسا
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی خودمراقبتی کاهنده آسیب های ارتباط با جنس مخالف مبتنی بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده و اثربخشی آن بر خطر پذیری جنسی، ادراک قربانی شدن و تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر نوجوان
-استاد مشاور
-
رابطه ویژگی های شخصیتی و ارایش ذهنی با انگیزش تحصیلی در دانش اموزان دختر رشته علوم تجربی شهر قم
-استاد مشاور
-
تدوین واعتبار یابی بسته تکالیف درسی یکپارچه با اقتباس از داستان های متناسب با گروه ج(۱۰تا۱۲سال) واثر بخشی آن بر انگیزش موقعیتی، حضور شناختی وتوان حل مسئله
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار سنجی بسته آموزش هوش موفق و اثر بخشی آن بر سر زندگی خود تنظیمی و تاب آوری دانش آموزان پایه یازدهم
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی آموزشی مسئولیت پذیری مبتنی بر نظریه انتخاب و بررسی اثر بخشی آن بر احساس تعلق به مدرسه ، پایستگی تحصیلی و کیفیت تجارب یادگیری
-استاد مشاور
-
تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر همدلی و خودشفقت ورزی و هوش هیجانی دانشجویان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی فرزند پروری مبتنی بر نظریه خود تعیین گری و بررسی اثر بخشی آن بر خود کارآمدی ، تنظیم هیجان و سازگاری والدین
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار سنجی برنامه فرزند پروری مبتنی بر سیالیت نقش در تعامل والد-فرزند و ارزیابی اثربخشی آن بر توانایی درک از ذهن کودکان ۳-۶ سال
-استاد مشاور
-
تدوین دو بسته آموزشی مبتنی بر مدیریت رفتار والدینی و قصه گویی و مقایسه اثربخشی آن ها بر رفتارهای برون سازی شده در کودکان دارای اختلالات رفتاری
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر توجه، حافظه، خودتنظیمی و خلق
-استاد مشاور
-
مقایسه بی موبایل هراسی و بهزیستی ذهنی دانشجویان کارشناسی ارشد
-استاد مشاور
-
مقایسه سلامت روان، خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و معلمان جذب شده توسط ماده ۲۸ (آزمون استخدامی)
-استاد مشاور
-
رابطه بین انگیزه پیشرفت و سواد رسانه با میزان استفاده
-استاد مشاور
-
تبیین رابطه یبین شادکانی و کیفیت زندگی
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه کیفیت زندکی مادران با سبک اسناد و انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر ابتدایی
-استاد مشاور
-
تبیین تاب آوری تحصیلی بر اساس باورهای انگیزشی و رابطه والد فرزندی دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه دو آموزش و پرورش شهر تهران در شرایط پاندمی کرونا
-استاد مشاور
-
پیش بینی جهت گیری اهداف پیشرفت و اهمال کاری تحصیلی براساس میزان استفاده از شبکه های اجتماعی
-استاد مشاور
-
بررسی روابط علی بین ادراک از محیط خانواده ، ادراک از محیط کلاس ، والد - تنظیمی و معلم تنظیمی تحصیلی با عملکرد تحصیلی و میانجی گری اشتیاق تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی در دانش آموزان ششم ابتدایی شهر میاندوآب
-استاد مشاور
-
واکاوی علل و انگیزه گرایش نوجوانان دختر شهر تهران به موسیقی های گروه BTS، یک پژوهش داده بنیاد
-استاد مشاور
-
رابطه بین مهارت های ارتباطی و خودکنترلی با توانمند سازی شناختی در دانش آموزان دختر پایه پنجو ابتدایی
-استاد مشاور
-
رابطه سبک فرزندپروری و جو عاطفی خانواده با پیشرفت تحصیلی با توجه به نقش میانجی خودکارامدی تحصیلی
-استاد مشاور
-
بررسی اختالل در تداعی عمل –اثر به عنوان مولفه ای ادراکی از نقص پیش بینی در ADHD
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی یادگیری سازگار با مغز مبتنی بر نظریه کاین و اثربخشی آن بر مجذوبیت تحصیلی ، اهداف پیشرفت و هوش بین فردی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی
-استاد مشاور
-
ارتباط خودتنظیمی یادگیری و بهزیستی روان شناختی با اضطراب امتحان با میانجیگری ذهنی سازی در دانشجویان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار یابی بسته آموزش مهارت های یادگیری خود تنظیمی مبتنی بر نظریه پنتریج و تاثیر آن بر اهمال کاری تحصیلی ، خودناتوان سازی تحصیلی و دلزدگی تحصیلی در دانش آموزان پسر متوسطه اول
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه قالب های ذهنی ورفتارهای پرورش دهنده خلاقیت با تاکید بر نقش واسطه ای باور معلمین نسبت به خلاقیت ( مورد مطالعه : معلمین مقطع پنجم و ششم ابتدایی استان یزد
-استاد مشاور
-
تاثیر اموزش تنظیم هیجانی برعملکرداجرایی
-استاد مشاور
-
پیش بینی رابطه خودکار آمدی وکیفیت زندگی با نقش میانجی ذهنی سازی در دانشجویان
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی، بهزیستی تحصیلی و عزت نفس در دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
-استاد مشاور
-
بررسی فرایند تصمیم گیری ادراکی مبنی بر شواهد دیداری بامختصات زمانی ومکانی متفاوت درمغز
-استاد مشاور
-
تاثیرافزایش سن در فراشناخت و تغییر استراژی در تکلیف تصمیم گیری ادراکی سلسله مراتبی
-استاد مشاور
-
مطالعه تطبیقی آراء تربیتی خواجه نصیرالدین طوسی و ویلیام گلسر
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تاب آوری تحصیلی با رویکرد آموزش مثبت و اثربخشی آن بر خودکارآمدی تحصیلی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی رفتار اخلاقی بر اساس نظریه کلبرگ و تاثیر آن بر مسئولیت پذیری ، خودکارآمدی و سازگار اجتماعی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه
-استاد مشاور
-
پیش بینی اهمالکاری تحصیلی باتوجه به ترس از موفقیت ،ترس از شکست ، و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان زرند"
-استاد مشاور
-
تدوین بسته ی آموزشی مبتنی بر پردازش خاص شناختی و نقص واج شناختی نارساخوانان و تعیین اثربخشی آن بر مهارت خواندن کودکان نارساخوان
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش فرزندپروری مبتنی بر کارکرد های اجرایی و اثربخشی آن بر حافظه کاری، انعطاف پذیری شناختی و کنترل بازداری کودکان پیش دبستان
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی دیداری - کلامی مبتنی بر محرک های عیجانی تعیین اثربخشی آن بر سرعت پردازش ، کارکرد حافظه کاری و اضطراب دانش آموزان نارساخوان
-استاد داور
-
تبیین داده های پتانسیل رویدادوابسته ی عصب زبانشناختی با استفاده از مدل های زبانی بزرگ
-استاد داور
-
تدوین بسته بازتوانی شناختی رایانه کار و اثربخشی آن بر سرعت واکنش، بازداری کنش و حافظه کاری کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد داور
-
نقش نوسانات آلفا در تلفیق ویژگی های رنگ و حرکت ادراک دیداری
-استاد داور
-
بررسی رابطه بین نیازهای بنیادی روان شناختی، سبک اسناد و جهت گیری هدف در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان
-استاد داور
-
پیش بینی سرمایه اجتماعی بر اساس سبک های فرزند پروری، رابطه معلم-شاگرد و انگیزش در دانش آموزان پسر متوسطه دوم تهران
-استاد داور
-
رابطه بین ادراک نوجوانان از سبک فرزندپروری والدین با سبک هویت، نگرش نسبت به زندگی و ابرازگری هیجانی
-استاد داور
-
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی¬سازی بر بهزیستی تحصیلی و اهمال¬کاری تجصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر قم
-استاد داور
-
مقایسه مهارت حل مساله، تنظیم شناختی هیجان و تاب آوری در زوج های مطلقه و عادی شهر آمل
-استاد داور
-
اثرات عصب روانشناختی طراحی داخلی بیوفیلیک (طبیعت دوست) بر وضعیت هیجانی: یک مطالعه ERP
-استاد داور
-
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف¬پذیری شناختی و نظم¬جویی شناختی هیجان در دانش¬آموزان دختر مضطرب متوسطه دوم
-استاد داور
-
پیش بینی تصمیم گیری مخاطره امیز دانشجویان براساس اگاهی فراشناختی، حافظه کاری وکنترل مهاری
-استاد داور
-
خوانش گفتمان و بررسی تجربه ی زیسته بومیان دیجیتال در اینستاگرام
-استاد داور